راهنمای نصب لوستر و لوازم روشنایی

 

نصب لوستر

 

راهنمایی شماره یک - نصب چراغ آویز )

چراغ آویز ساده ، که اغلب به آنها آویز گفته می شود ، در بسیاری از طراحی های داخلی محبوب هستند. این سقف های معلق محبوب هستند و می توان به راحتی در بسیاری از اتاق های خانه هماهنگ شد.
خطوط حلق آویز در جزیره آشپزخانه برای لوستر یک عنصر طراحی است که برای چندین سال توسط طراحان و سازندگان جوی مورد پذیرش و قدردانی قرار گرفته است.
این روند امروز با دعوت کردن خود به میز اتاق ناهار خوری ، در اتاق خواب به عنوان یک چراغ تختخواب ، در حمام در هر طرف آینه ها و گاهی در گوشه خواندن بیشتر پیش می رود.
مهم نیست که سلیقه و سبک شما باشد؛ درخشان ، روستایی ، مدرن ، شفاف یا شیک ، انتخاب تعداد مناسب چراغ ها راز ایجاد فضایی است که به همان اندازه تزئینی کاربردی است.

دو خطای زیبایی شناختی رایج برای روشنایی یک اتاق :
1 - خیلی زیاد نصب شده است .
2 - تعداد بسیار کمی نصب شده است .

در اینجا 5 نکته برای جلوگیری از شایع ترین اشتباهات آورده شده است :

ارتفاع نصب لامپ:

فضای بین کف و پایه فیکسچر باید تقریباً 66 تا 72 اینچ باشد. بیشتر جزایر 36 تا 42 اینچ قد دارند. مطابق مشخصات لامپ ، تنظیم شخصی را انجام دهید.

تعداد چراغ ها :

برای روشنایی کافی سطح کار و حتی توزیع ، فاصله 24 اینچ بین هر لامپ یک قاعده کلی است که بیشتر اوقات کار می کند. به عنوان مثال در جزیره 6 فوت ، 3 چوب لباسی لازم است. یکی در مرکز با 20 اینچ بین هر یک. یک عدد عجیب و غریب ممکن است متعادل تر باشد و با توجه به ابعاد آنها قابل تنظیم است. آویزهای باریک و باریک در تراز تنگ تر و زیباتر هستند ، با اضافه کردن یک یا دو لوازم دیگر فضای شما را پر می کند.

قوانین نصب لوستر

قانون اساسی برای خطوط حلق آویز:

مانند یک لامپ در بالای میز ، قطر 12 تا 18 اینچ کوچکتر از عرض این جزیره ، تعادل خوبی را در نسبت ها ایجاد می کند. به عنوان مثال ، بالاتر از یک جزیره با عرض 36 اینچ ، حداکثر قطر وسایل بازی 24 اینچ خواهد بود.

مکان ایده آل روشنایی:

چراغ های آویز در آشپزخانه یا اتاق ناهار خوری ستارگان اتاق هستند و باید نمای روشنی ارائه دهند. در بالای جدول و سطح جزیره ، در فاصله 30 تا 36 اینچ ، وسایل در موقعیت مناسب قرار دارند. اگر یک لامپ نوری بزرگ را روی آن آویزان کنید ، می توانید فیکسچر را در پایین تر قرار دهید تا به محل کار نزدیک شوید.
چوب لباسی مخصوص حمام در هر طرف سینک با فاصله 36 اینچ یا 18 اینچ در هر طرف سینک قرار دارد و در سطح چشم نصب می شود.

سبک در حال ظهور :

یورو فاز ، آویز نصب شده در ارتفاعات مختلف
ما برای چیدمان چراغهای با ارتفاعات مختلف ، اشکال مختلف و حتی رنگ جذابیت خاصی را مشاهده می کنیم. خلاقیت خود را رها کنید.

راهنمایی شماره دو - نصب آباژور )

من این آموزش 3 دقیقه ای را به شما نشان می دهم تا یاد بگیرید که چگونه یک فیش نور را با استفاده از جعبه DCL وصل کنید. این آموزش سطح 1 است بنابراین حتی اگر شما متخصص برق نیستید ، این فیلم برای شما ساخته شده است. برای تکمیل این اتصال در خانه ، شما حدود 10 دقیقه زمان خواهد برد. یادآوری می کنم که عبارت "DCL" به معنی دستگاه اتصال نور است.

مواد الکتریکی مورد نیاز :
- نقطه مرکز DCL
- سوکت با پلاگین Capri (Ref. CAP715100)
- آباژور
- لامپ
- انبردست (مرجع KLAKL060160IS)
- انبردست (مراجعه به KLAKL040145IS)
- پیچ گوشتی تخت (Ref. KLAKL10010035IS)

آموزش نصب لوستر

پیش نیازها :
توجه کنید ، قبل از هرگونه مداخله بر روی مدار الکتریکی ، مطمئن شوید که جریان را مستقیماً در پنل برقی قطع کرده اید. سپس بررسی کنید که هیچ ولتاژ در مدار مربوطه وجود ندارد.

چگونه یک چراغ برق را از طریق جعبه DCL متصل کنیم؟

اگر جعبه DCL شما به یک سوکت تعبیه شده است ، می توانید سوکت را جدا کنید. اگر جعبه DCL است ، به شما توصیه می کنم سوکت DCL ب. سوکت استاندارد شده است ، یعنی می گویند همه مارک ها سازگار هستند. از نظر من ترجیح می دهم با پریزهای مارک Capri کار کنم.

در کنار سوکت ، یک لوازم جانبی اتصال به نام پلاگین وجود دارد. از این پلاگین برای اتصال آباژور استفاده می شود .با جدا کردن سیم های برق با استفاده از نوار سیم ، کابل را برای لامپ خود آماده کنید. در صورت لزوم ، می توانید کابل آباژور را کاهش دهید تا طول آن کاهش یابد .
1 -اتصال سوکت DCL را باز کنید (پلاگین DCL)
2 - کابل را درپوش برق DCL قرار دهید . آن را به سیم های برق آباژور متصل کنید

3 - احترام به رنگ ها: قرمز در فاز (ترمینال L) و آبی در خنثی (ترمینال N) و زمین در صورت لزوم در ترمینال میانی
4 - سیمهای برقی را با استفاده از پیچ گوشتی مسطح محکم کنید
5 - پوشش را تعویض کنید
6 - آن را روی کابل محکم کنید
7 - برای اتمام ، فقط کافی است پلاگین را در جعبه DCL بچسبانید و چراغ خود را روی قلاب آویزان کنید
8 - پوشش اتمام را روی سقف تعویض کنید
9 - اکنون می توانید لامپ خود را تعمیر کرده و برق را روشن کنید

راهنمایی شماره سه - نصب آویز لوستر ) :

دریابید که چگونه یک نور آویز را در آشپزخانه ، اتاق نشیمن یا اتاق خواب نصب کنید. نورپردازی بهترین روش برای شخصی سازی دکور و ایجاد گرمی به فضای داخلی شما است.
قبل از اینکه تو شروع کنی ، قبل از نصب چراغ معلق ، باید:
* جریان را قطع کنید ، یا با جدا کردن فیوز از اتاق ، یا با قطع منبع تغذیه عمومی.
* بررسی کنید که با کار کردن سوئیچ های اتاق ، برق خاموش شده است.
* اگر یک لامپ در حال حاضر بود ، لوستر یا سیستم تعلیق را بردارید.
* بررسی کنید که آیا این سایت مجهز به قلاب یا میخ یا نوار سوراخ برای پیچ است و سازگاری این نصب را با سیستم رفع شده با لوستر جدید خود مقایسه کنید.
* در صورت لزوم ، مجبور خواهید بود که سقف خود را سوراخ کرده و قلاب یا نوار خود را نصب کنید.
* تعلیق را تعمیر کنید
* اگر سقف شما هیچ قلاب یا میله ای ندارد ، برای حل کردن قلاب باید سوراخی را در نزدیکی منبع برق حفاری کنید ، که این لوستر یا تکیه گاه آویز شما خواهد بود. آباژور دارای پوشش سیم است ، که با اتمام نصب نصب می شود. اما در صورت تهیه نوار ثابت ، می توانید لوستر را نیز بدون قلاب آویزان کنید.

* عرض سوراخ در سقف و فاصله پیچ ها را در سیستم تعمیر خود مقایسه کنید.
- اگر سوراخ در سقف خیلی گسترده است ، یک نوار فلزی جدید با اندازه مناسب بگیرید.
- اندازه گیری ها را انجام داده و در اطراف دهانه سقف حفر کنید.
- SPOTLIGHTS و چراغ های شاد ما
- سیمها را به دومینو وصل کنید

- سیمها را وصل کنید
پس از بررسی خاموش بودن سیم ، سیم های خارج شده از سقف را رعایت کنید. باید 3 سیم را ببینید: سیم زمین سبز و زرد ، سیم خنثی آبی و فاز آن قهوه ای یا گاهی قرمز است. برای اتصال این سیمها به سیمهای لوستر یا پایه لامپ خود ، ابتدا باید آنها را به طول 1.5 سانتی متر بچسبانید. سپس ، فقط سیمهای برقی را به هم بچرخانید و هر یک از آنها را در زیر کلاه اتصال قرار دهید ، به نام اتصال دهنده XTP. همچنین می توانید از یک دومینو ، یک قطعه پلاستیکی با پیچ هایی استفاده کنید که سیم های برق را در حالت تماس محکم کرده و نگه می دارند.

آموزش نصب چراغ آویز و لوستر

چگونه یک لوستر را روی جعبه DCL نصب کنیم؟

خانه های اخیر مجهز به جعبه های DCL ، برای "دستگاه اتصال سبک" هستند که کار را بسیار آسان تر می کنند. این جعبه های پلاستیکی در سقف نصب شده و قلاب دارند. برای نصب لوستر روی جعبه DCL:

- سوکت و پلاگین را از جعبه DCL جدا کنید.
- سیم ها را در پلاگین DCL قرار دهید: فاز را روی ترمینال L ، خنثی در ترمینال N ، زمین در وسط قرار دهید.
- درپوش سیم پلاگین را روی کابل لوستر محکم کنید.
- پلاگین را درون جعبه سقف بچسبانید ، لامپ را روی قلاب آویزان کنید و سیم سیم را مجدداً جمع کنید.
- سیستم تعلیق شما نصب شده است! جعبه های DCL برای لامپ های با وزن حداکثر 25 کیلوگرم طراحی شده اند.
- پوشش سیم تعلیق را تعمیر کنید

راهنمایی شماره چهار - نصب لوستر )

در یک خانه ، نور به خودی خود عنصر تزئینی است. این همه تفاوت را ایجاد می کند و بهزیستی و راحتی را به فضای داخلی شما منتقل می کند. نصب چراغ آویز ، لامپ سقفی یا لوستر در اتاق نشیمن برای شما جذاب است اما شما نمی دانید چگونه آن را انجام دهید. در اینجا توضیحاتی آورده شده است.
آیا می خواهید وسایل سبک خود را با لوستر جدید و بسیار زیباتر جایگزین کنید؟ برای نصب صحیح نور آویز خود ، از راهنمایی پیروی کنید!

اقدامات احتیاطی برای نصب لوستر
با قطع برق شروع کنید. لامپ و سپس سوکت را با کشیدن در حالی که سیمها را نگه دارید ، جدا کنید. آنها را ببندید و در سیم زمین غیر ضروری قرار دهید.

مکانهایی را که سیم در سقف شما قرار دارد پیدا کنید و مته برقی خود را که مجهز به جنگل مشخص شده در جعبه نور آویز شما است ، بگیرید. تا حد امکان سوراخ کنید و مراقب باشید که کابل آسیب نبیند.

رولپلاک را در آن قرار داده و قلاب ثابت را پیچ کنید. وسایل ارائه شده در جعبه خود را بردارید و برای رفع لوستر تا سقف آماده شوید.

نصب سیستم تعلیق

پایه تعلیق را با قرار دادن سیم الکتریکی در داخل سیم سیم آماده کنید. کابل را از طریق نوار تعلیق که به قلاب وصل شده است عبور دهید: سیم را از پایین به بالا در سوراخ اول ، سپس از بالا به پایین در سوراخ دوم عبور دهید.

2 کابل را در غلاف بپیچید و آنها را به داخل محفظه پیچ کنید. محفظه را ببندید و نوار تعلیق را روی قلاب آویزان کنید. درپوش سیم را تعویض کنید ، بلندی را که می خواهید چراغ سقفی خود تنظیم کنید و پوشش سیم را بر روی شمع کابل های برقی قرار دهید. تمام سیمها و بست ها را به داخل بیاورید و آن را در مقابل سقف محکم کنید.

تعلیق خود را بگیرید و آن را روی سوکت بکشید. حلقه قفل را محکم کرده و روی لامپ پیچ کنید. برق را روشن کنید.

لوستر شما کاملاً نصب شده ، لمس نهایی را به فضای داخلی شما منتقل می کند.


گاه آنلاین روشنایی لوستر ,لامپ ,آویز ,چراغ ,دهید ,اتاق ,قرار دهید ,راهنمایی شماره ,قلاب آویزان ,آویزان کنید ,بررسی کنید ,کنید راهنمایی شماره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ادبی مرجع فایل های دانشجویی و دانش آموزی مجله آموزشی نهان مجتمع آی بازیکن | iBazikon The Company دانلود کده تصویرسازی و جلوه های ویژه ی رایانه ای راز باور - مشاوره کنکور تجربی پسر 17ساله پارسارنت | اجاره خودرو